De gemeente Gouda beheert ruim 400 bruggen. Grote en kleine. Voor de voet- en fietsbruggen schrijft de gemeente composiet brugdekken voor. Het is dan ook niet geheel onlogisch dat Haasnoot Bruggen haar 1.250ste brug juist in de gemeente Gouda realiseerde. Dat was in het jaar 2008, gezien de introductie door Haasnoot Bruggen van composiet brugdekken in 2001 een echte mijlpaal. Inmiddels wordt ruim 90% van de nieuwe bruggen voorzien van een composiet brugdek. Haasnoot Bruggen heeft zo samen met haar opdrachtgevers ontdekt dat het vervangen van hout door composiet brugdekken vele voordelen heeft.

dec 09 01

dec 09 02