Wanneer: Donderdag 25 november
Hoe laat: 08.00 - 09.15 uur
Waar: Online

Op 25 november voeren we de dialoog met elkaar over innoveren. Feit: het succes van innovatie blijkt voor 25% bepaald door technologie en voor 75% door sociale aspecten. Het potentiële succes moet namelijk óók door de omgeving gezien worden. En als een innovatie minder succesvol lijkt uit te pakken, heb je dan met elkaar het lef om te stoppen? Want eerlijk is eerlijk: slechts een deel van alle initiatieven haalt het in onze maatschappij. Wat heb jij nodig om in de sector te kunnen innoveren? We bespreken het met elkaar de 25e.

25 11 2021

De dialoog wordt ingeleid door de volgende experts:
- Marcel Bruggers namens Boer & Croon
- Anne Koudstaal namens Dura Vermeer
- Willy Peelen namens TNO
- Maurice van Rooijen namens PIANOo

Vervolgens gaan we in kleine groepjes met elkaar in gesprek. Om 09.00 uur vindt de plenaire terugkoppeling plaats. We zien je graag verschijnen!

AANMELDEN