Het doel van het Platform Fiets+Voetbruggen is het vergroten van de technische en architectonische kwaliteit van dit type bruggen.

Bruggenstichting Young (BY) is opgericht door en voor studenten en young professionals met als doel je netwerk en kennis te vergroten.

Verbinden, bestaande kennis verspreiden, nieuwe kennis ontwikkelen.
Voor eenieder die betrokken is bij de vervangings-, renovatie- en verduurzamingsopgaaf van de Nederlandse Bruggen.

SAVE THE DATE

Terugkoppeling 'Portfolio van vier bruggen Rijkswaterstaat en Provincie Noord-Holland'

Datum: dinsdag 22 juni 2021
Tijdstip: 09.00 - 10.00 uur
Locatie: online

De portfolioaanpak, dus niet brug-voor-brug aanbesteden, is een belangrijke ontwikkeling in de sector om meer ruimte te bieden aan innovatie. De Provincie Noord-Holland en Rijkswaterstaat hebben afgesproken om samen te verkennen of zij een gezamenlijke aanbesteding kunnen doen voor de renovatie van vier bruggen; Balgzandbrug, Buitenhuizerbrug, Stolperbasculebrug en Schagerbrug.

Het portfolioteam van Rijkswaterstaat en de Provincie Noord-Holland heeft marktpartijen en kennisinstellingen tussen december en maart uitgenodigd om, in een serie van bijeenkomsten, mee te denken over de samenwerkings- en marktbenaderingsstrategie. In de bijeenkomst op 22 juni a.s. koppelen zij graag aan de deelnemers van deze bijeenkomsten terug wat hiermee is gedaan, wat de contouren zijn van de gemaakte keuzes en hoe het traject van dit portfolio verder gaat.

Meld je hier aan:  AANMELDEN

Uiterlijk een week voorafgaand aan de sessie ontvang je een bevestiging met link naar de Virtuele Bouwcampus. Zie onze site voor meer informatie en de verslagen van de eerdere bijeenkomsten.
NB: in maart is aangegeven dat een vervolgsessie op 18 mei zou plaatsvinden, deze komt te vervallen.

Voor vragen kun je contact opnemen met Nathalie van Dalen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Met vriendelijke groet,
Nathalie van Dalen